Staramy się robić wszystko, żeby nasza strona i komunikacja była jak najbardziej czytelna i przejrzysta. Jeśli coś mimo wszystko nie jest jasne, zawsze możesz się z nami skontaktować mailowo (info@klpharma.pl), telefonicznie (500 069 276) lub przez nasze kanały social media. Ale zanim to zrobisz, sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie kryje się na liście poniżej 🙂

Czy mogę zwrócić produkt?

Oczywiście, masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, jeśli posiada oryginalne opakowanie i nie był używany. Odeślij go do nas (wraz z załączonym dokumentem zakupu) na adres:

KL Pharma
Ul. Chabrów 52/5
45-222 Opole

Jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę, zwrócimy środki na podane konto.

Ile czasu muszę czekać na wysyłkę mojego zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 12.00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Czas realizacji zamówienia to w większości przypadków 1-2 dni roboczych.

Czy mogę wybrać w płatnościach opcję „za pobraniem”?

Tak, realizujemy zamówień z opcją „za pobraniem”.

Czy mogę zwrócić się z prośbą o pomoc w wyborze kosmetyków?

Oczywiście. Bardzo chętnie po przeprowadzeniu wcześniejszego wywiadu pomożemy w wyborze kosmetyków.
Możesz pisać do nas w tej sprawie maila na adres: info@klpharma.pl lub zostawić wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.

Podczas składania zamówienia miałam/miałem problem z płatnością i nie wiem jak, opłacić zamówienie.

Jeśli wystąpił problem z szybką płatnością, możesz przelać nam w ciągu 3 dni należną kwotę przelewem tradycyjnym na nasze konto:

KLP Sp. z o.o.
Numer rachunku bankowego: 17 1050 1504 1000 0090 8206 0394

Wpisując w tytule przelewu nr Twojego zamówienia.

Podczas zakupów zapomniałem o zakupie produktu. Czy mogę go domówić bez konieczności opłacania kolejnej przesyłki kurierskiej?

Pewnie. Jeśli pierwsze zamówienie jeszcze nie zostało jeszcze zrealizowane (nie otrzymałaś/otrzymałeś od nas maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało wysłane), to napisz do nas na adres: info@klpharma.pl lub zostaw wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie, a my wyślemy Ci instrukcję jak domówić wybrane produkty 🙂

Zapisałam/em się do Newslettera, ale nie otrzymałam/em maila potwierdzającego.

Jeśli nie otrzymałaś/eś maila z kodem rabatowym na pierwsze zakupy lub masz problem z jego wykorzystaniem, napisz do nas na adres: info@klpharma.pl lub zostaw wiadomość przez okienko Messengera w naszym sklepie.

Czy mogę zakupić u Państwa kartę podarunkową?

Aktualnie w naszej ofercie nie mamy kart podarunkowych, ale nie mówimy nie - może wkrótce się pojawią 🙂

Czy wysyłacie paczki również za granicę?

Tak! Realizujemy wysyłkę do wybranych krajów Unii Europejskiej. Czas przygotowania wysyłki to 1-2 dni. Dodatkowo należy doliczyć czas transportu paczki przez firmę kurierską.

Czy pakujecie na prezent?

Niestety nie mamy takiej opcji w naszym sklepie. Paczki pakujemy jednak bardzo starannie, tak aby osoba obdarowana czuła, że otrzymała prezent. Wszystko jednak w duchu less waste. Nie używamy plasatikowych wypełniaczy.

Jeśli Twoje zamówienie to prezent, daj nam o tym znać w komentarzu, a nie dołączymy do paczki faktury 🙂 Nie ma problemu, żeby przesłać ją mailowo 🙂

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA. DZIĘKI TEMU BĘDZIESZ MIAŁ DOSTĘP DO PRZEDPREMIEROWYCH PROMOCJI.

Bądź z nami na bieżąco

Jeśli masz do nas jakiekolwiek pytania skontaktuj się przez formularz kontaktowy lub zadzwoń na jeden z niżej podanych numerów telefonu.

KLP Sp. z o.o.

ul. Chabry 52/5

45-222 Opole

Płatności

Przelewy24

Dostawa

DPD

Wszelkie prawa zastrzeżone KL Pharma 2024